Idag (Tisdag) var Chris redan på jobbet igen när jag steg upp. Jen hade gjort ”Orange rolls”, vilket var som kanelbullar fast med apelsinsmak, SVINGODA!! 😀

Jag o Jen la oss nere vid bryggan med James i skuggan och vi i solen. Klockan var lite efter tio när vi la oss där och jag gick upp närmare lv och jag hde fått färg! Förstår ni hur varmt det e här!! Jag klarade inte av att vara där ute längre vid den tiden, haha. Jag doppade mig en gång vid sjön o låg o flöt med hjälp av några saker xD Men sen kände jag några saker som nuddade mig och något så försökte bita mig nästan, var fiskarna där men då klarade jag inte av att vara i vattnet längre haha!

Resten av dagen tog vi det lugnt i huset, jag hjälpte till med James och som sagt så sov han säkert en timme minst på mitt bröst, den lilla sötnosen!! Han har sovit ovanligt mycket idag, han har inte velat ta sina små ”naps” de andra dagarna riktigt så idag sov han ordentligt! Jen gjorde iordning huset under dagen när jag tog hand om James och vid 7pm lämnade vi ”the lake house”. Jen körde mig till ett Starbucks inne i Charlottesville där alla au pairer träffas varje tisdag efter 8pm. Så det var jättekul! Fick träffa Paulina och Frida, de svenska tjejerna som jag snackat med 😀 Plus några till, trevligt! Sen hämtade Chris mig och nu sitter jag här och har säkert lagt ner 1,5 timme på de här blogginläggen! Just nu går det inte att få upp resten av bildern här heller så får försöka imorrn..

Jag har haft några toppen dagar i alla fall! Imorrn ska Jen på sin ”mamma-klass” eller vad man ska kalla det i Harrisonburg, så hon ska släppa av mig vid ett ”mall” där o då har ja sådär runt 2 timmar shopping 😉 Måste försöka hitta en plattång, haha!

