Nu e det sängdags för mig här borta men tänkte göra ett inlägg innan! Dagen har varit bra.

Igår som sagt träffade jag äntligen min familj. Jag vart så sjuuukt nervös innan men när jag väl träffade dem så släppt en stor del av det. Chris hämtade mig på flygplatsen som förresten var ENORM haha. Sen åkte vi till Jen’s föräldrar där Jen o lilla James väntade. Hennes föräldrar var jättetrevliga o i bilen hem sa dem att Jen’s föräldrar verkade gille mig, hehe. Vi åt middag där först dock o sen väntade en 3 timmars biltur hem, som kändes väldigt bra, det var knappt tyst i bilen på hela tiden, så mycket pratade vi! 🙂 Jag provade Peanutbutter & Jelly Sandwhich för första gången när vi kom hem, rätt gott var det 😉 Sen fick ja se mitt rum o fick några presenter, så gulliga! Var en ”docka”/stereo till min iPod, presentkort på både iTunes o Target plus en riktigt najs väska med en heeel del prdoukter i som schampoo, tvål, lotion, sånna saker man behöver 😛 Dem blev väldigt glada över det de fick av mig med 😀

Idag blev det en väldigt god frukost/lunch med både crepes o Eggs Benedict, mums! Sedan bar det av till Chris’ föräldrar men hans mamma var inte hemma. Så jag fick träffa hans pappa, hans bror o hans brors fru o barn. Väldigt trevliga allihopa, dem sa i bilen hem sen att hans bror var vääldigt trevlig jämfört med normala fall, haha.

Efter det var vi hemma ett tag, Chris’ tog reda lite på hur det gäller med körkort o sånt här, ska ta ett körkort här men det behövs inte riktigt egentligen men kan va kul att ha o lika bra men det blir lite senare. Jag fixade på mitt rum lite o sen åkte jag o Chris till den stora ”Grocery store” här o handlade lite, plus han visade mig var Walmart o Target låg 😉

Hem sen, åt middag, har kollat en film och nu är det alldeles strax sängen! Har varit en härlig dag i alla fall. Just det, fick ge James mjölk på flaska idag, dock gick det inte så bra. Han ville inte riktigt o sen ville han inte rapa osv. Så Jen fick ta över så han fick från bröstet istället. Han har haft en dålig dag idag så gråtit väldigt mycket men innan middagen höll jag honom ett bra tag o han till och med somnade i min famn, såå söt! Tar väl ett tag tills man kan allt o har rutinerna inne men det kommer!

Imorrn skulle några vänner till dem komma över tror jag för middag o sen på söndag behövde jag inte gå på Au Pair meeting som dem har varje månad just för att jag precis kommit hit o vill ”settle down” lite. Så på söndag skulle vi kanske se en Polo-match, ballt jue 😀 Ska nog till deras ”Lake house” snart också, naajs 😉 Då ska jag testa på Wake boarding, wish me luck haha! På tisdag träffas alla au pairer i mitt ”au pair område” i Charlottesville på ett Starbucks så om jag kan ska jag nog gå på det så ja får träffa alla 😀 Mycket på gång här, busy busy! Ska lära mig köra deras bilar, ska lära mig allt om James, ska få en mobil sen, vi ska fixa mitt Social Security o bankkort och ja massa xD

Tänkte snabbt lägga upp två bilder från mitt rum också!

Jag trooor den garderoben kommer vara rätt så full i slutet av året 😉

Bilder e även upp i inlägget om New York nu 😀 Plus, sorry för långa inlägg, hatar att läsa sånna själv men samtidigt e det så mycket jag vill berätta!

