Hej på er!

Älskar USA, haha! Men den här ”skolan” är inte populär hos mig, så långa dagar o långa pass o vissa saker kommer inte ens jag ha användning av eftersom en del handlar om äldre barn o dem kommer inte jag ha hand om ens men det funkar ändå!

I alla fall, klocken 5pm slutade vi idag och fick tillbaka våra pre-departure projects då, mitt var godkänt, wohoo!! Men det e sjuukt vad det varierar, vissa har gjort sina project på 50-80 sidor!!! :O Fattar inte det!

Efter det begav vi oss till ett litet mall här som de heter på engelska 😉 Eller ett shoppingcenter på svenska, som vanligt var vi de 7 svenska tjejerna ihop. Det roliga är att av oss 7 är det en tjej som också heter Elina och en som heter Elin. Resten e Erika, Jessica, Josefine och Maria. Gött gäng!

Men det blev bara ett inköp hos mig idag, duktigt va?! 😉 Köpte ett plagg från den populära affären hos bland annat andra au pairer eftersom det är billigt och snygga kläder som fan, älskar det redan 😀 Tänkte ha det på mig imorrn så det kommer kanske upp en bild imorrn på det.

Nu ska jag packa ihop mina saker, duscha o sen hoppa i sängen tror jag! Kanske kunde få bilder från Josefine sen 😛 Jag är såå trött och klockan är inte ens 9pm än, inte ofta det händer 😉

Jag o Elin, vi åkte tillbaka lite tidigare från ”the mall” för vi var trötta o ville inte shoppa mer. Kan ni höra mig säga det?! xD

