Lite sen i att blogga idag men bättre sent än aldrig 😉 Idag har varit en ganska lugn dag. Jag körde till Skrylle o sprang 3km, eller ja jag sprang inte hela så otränad e jag haha. Men jag tycker jag får ta o börja med att komma i form lite o speciellt när ja ska springa det loppet i USA jue den 15e september.

Har dessutom varit barnvakt, hämtade på dagis som vanligt. Så himla kul nu när båda har blivit lite större, då går dem den största biten själva, bara i den sista biten som är en backe brukar dem välja vagnen. E för söta de tjejerna asså! Majken var lite klängig idag, ville bli buren stor del och när jag försökte sätta ner henne höll hon sig fast, sötnosen. Så det blev lite tungt med att försöka köra vagnen och bära henne, sån tur var hade jag Marta som ett tag drog vagnen själv och när jag tog i den så fick man höra ”själv!! själv!!”. Okej ja ska inte röra vagnen.. Haha 😀

Vet inte vad som blir ikväll men förmodligen en lugn kväll hemma bara 🙂

