Gud va kul!

Jennifer, min blivande värdmamma skrev till mig på skype och bad mig ringa henne för hon hade en snabb fråga. Hon berättade om ett lopp som tar plats den 15e september, colors något hette det och för varje kilometer får man en färg på sig, man springer med en vit t-shirt. Det är ett 5km lopp och hon frågade om jag var intresserad av det och jag har faktistk tänkt på det innan, att det hade varit skitkul att bara springa ett lopp någon gång och framförallt i USA hade varit kul! Så hon ska skriva in mig i det, omg! Haha vad har jag gett mig in i xD Får väl ta och hårdträna hela sommaren helt enkelt! 😉

Fy fan va kul ändå, ja vill uppleva så mycket som möjligt under min tid där så det här kommer bli ett minne för livet! 😀

The color run hette det och är i Virginia’s huvudstad Richmond, hittade deras hemsida och är tydligen i flera stater i USA, iiihh!

