Hej hej!

Igår var riktigt lyckat och riktigt trevligt så det var en härlig valborg! Var i stadsparken från typ ett till fyra och sen drog vi hem till Emelie, lite färg på axlarna fick man allt i parken 😉 Det var FULLT med folk där och det var tur Emelie hade varit där redan nio på morgonen annars hade vi inte fått plats.

När vi kom hem till Emelie körde iväg och köpte mat, Emilia fick köra för hon var den enda som inte hade druckit haha, det var lite spännande i början xD Sen tog vi det lugnt hemma hos Emelie och några av tjejerna gjorde sig iordning för dem skulle ut till Slagt, jag sparar dock pengar till Stockholm på fredag så jag skippade det 😛

Lite senare så kom boysen och förfesten drog igång och vi hade riktigt trevligt! När det var dags att ta tåget som vi hade stressat och cyklat till kommer Sara på att hon glömt sitt ID hemma hos Emelie, det blev lite kaos och hälften hoppade på tåget och hälften stannade. Jag hoppas dem hann hämta det innan nästa tåg annars hade de fått vänta väldigt länge på nästa, hoppas dem fixade det och hade kul igår i alla fall! 🙂

Bara för att jag knappt lägger ut sån här musik ska jag göra det, två låtar som spelade en heeel del igår, haha 😉
Först ut: Havana Brown ft. Pitbull med låten ”We Run The Night”:

Andra är Sebastian Ingrosso och Alesso ft Ryan Tedder med låten ”Calling (Lose My Mind):

Börjar bli riktigt taggad på Stockholm nu! 😉

