Hallå!

Jag e ledig idag, lalala. Haha jag är glad, vet inte varför men jag är det. Längtar så sjukt mycket till studenten och det är inte långt kvar, idag är det mindre än 2 månader kvar, siiiick. Så skönt att ha alla arbeten från förra veckan klara, blev klar med det sista igår, awesome feeling!

Glömt att berätta att jag fick mitt schema för Peace and Love igår!! Fyfan vad jag längtar tills jag ska dit. Mina tider:

25e juni (måndag): 16-01
27e juni(onsdag): 08-17
28e juni(torsdag): 23-09

Så rätt skönt för första dagen missar jag jue ingen musik i alla fall för det börjar den 26e.  Den 27e missar man lite men musiken börjar jue runt två typ så förhoppningsvis missar man ingen bra 😉 Det jobbiga kommer bli nattpasset, fyfan vad jag kommer va trött haha xD Aja, det kommer bli toppen, superrolig erfarenhet! Bästa e också att tjejen jag ska åka med har fått samma tider, så de e jue perfa, då e vi aldrig ensamma, haha!

