Hallå hallå!

Fredagen den 13:e uh oh.. Haha xD

Rätt najs dag idag i alla fall. Sitter hemma och blev precis klar med filosofin, YES ÄNTLIGEN! Haha, ni som har läst eller läser filosofi vet känslan. Hatar den kursen, jobigast av alla 😛 Nu har jag bara ett arbete kvar i rättskunskap, när det arbetet är över kommer det vara såååå skönt. Kommer väl förmodligen nya då xD Aja, bara 2 månader kvar till student, känner att jag är mindre stressad i skolan nu för tiden bara för jag vet att det är verkligen SLUT snart 😀

Jag börjar inte förrän 14.15 idag och slutar 15.30 och kommer antagligen bara lyssna på redovisningar idag, så HELT okej dag 😉 Har träning idag också, 2 veckor sen sist nu, får bättra mig! Skönt att kunna köra in i alla fall, hihi. Men nu ska jag ta och göra mig iordning, gå med hunden och kanske dammsuga lite, va lite snäll mot mamsi o papsi 😉 Såg att det det låg mycket hundhår i datarummet xD Ha det gött så länge!

