Hej på er!

Nu börjar skolan igen… Ska snart köra in, hihi. Börjar inte förrän tjuro i ett och sån tur var så har papsi jobbat natt så jag kan ta bilen, yeah 😀

Har faktiskt varit duktig och pluggat nu på morgonen, stolt om något haha xD Brukar vara lite dålig på det men nu har jag varit duktig! Annars händer inget speciellt idag, blir plugg när jag kommer hem idag också för har en hel del att göra.. Rätt skönt i engelskan i alla fall för där har vi ett stort arbete nu och det är det sista vi kommer göra! Förutom lite muntligt men det gör inget jue 😉 Åhhh vill bara ha skoltiden över nu!

Bara för att jag fortfarande är helt hooked på en låt så får ni den igen. Har lagt upp den innan men jag är så himla beroende FORTFARANDE och den släpptes i januari!! Det är Young Guns’ låt ”Bones”. GRYM!!

