Jag tänkte däremot nu hugga in i lite läxor o allt, usch… Positive thinking nu, bara april och maj egentligen som är kvar sen kommer juni vara chill jue och den 15e juni kommer vara en av dem lyckligaste dagarna i mitt liv, haha. STUDENTEN!

Har kommit efter EN HEL DEL om vi säger så i loggböckerna för projektarbetet så ska skriva en enda stor som summerar en massa veckor haha 😛 Har även en uppgift i engelskan som måste göras till boken ”The Host” som jag läser, som förresten är helt jäkla grym! Sjukt bra bok!

Just det! Blev ännu gladare idag för när jag kollade min mejl var det ett från Jennifer, mamman i familjen jag ska vara au pair hos. Hon skrev vad hon skulle göra i helgen och lite smått o gott men sen sa hon också att hon skrivit upp henne och mig på en nyfödd-kurs den 16e augusti där eftersom jag inte har någon erfarenhet av nyfödda. Blev väldigt glad, kul att vi går tillsammans plus att om Christopher, mannen då, om han var tillgänglig så skulle han också med. Jag längtar tills jag får påbörja mitt au pair år! 😀

Längesen jag la upp en bild på mig själv känns det som, så bevis på att jag lever! 😉

