Jag glömde berätta det bästa jue!

Igår skypade jag med familjen i Virginia igen och… DEM FRÅGADE OM JAG VILLE BLI DERAS AU PAIR!!!! Så ja, i sommar kommer jag flytta till Waynesboro, Virginia!! 😀 Jag är så jäkla lycklig just nu, nu är det bestämt var jag kommer bo, vilken familj och allt det. Det här kommer bli sån himla otrolig upplevelse och jag bara längtar tills den börjar!

Paret heter Jennifer och Christopher och dem kommer få deras första barn i juni så jag kommer bara ta hand om en liten bebis, hehe. Hos dem kommer jag jobba måndag till fredag ungefär från 6.15am tror jag till 4.30pm, egentligen har man en helg ledig i månaden men jag kommer ha alla helger fria plus en halv dag i veckan. Ungefär två veckor efter jag anlänt hos dem så åker Christopher iväg i 6 månader  så då blir det bara jag, Jennifer och bebisen. Dem har ett Lake house så där tillbringar dem mycket av sommaren, våren och hösten. Vädret är rätt så härligt där, just nu är det runt 23 grader där och när jag kommer dit sa dem det kommer vara runt 30-33 grader, när det är som varmast 😛 Jag kommer nog dessutom få åka till Florida på semester med dem när Christopher kommer tillbaka. Dem är verkligen hur trevliga som helst och jag bara längtar tills jag ska få åka till USA! Det var väl lite kortfattat om dem 😛

En bild på delstaten jag kommer bo i, ska försöka fixa en bild på var i Virginia jag kommer bo sen 😉

