Fy på mig!

Asså usch vad jag blivit dålig på att blogga, det får bättras.

Har i alla fall spelat två matcher idag och dem var tuffa kan jag säga. Första matchen var vi bara 6 spelare, men vi vann den 😀 Den andra var vi bara 5 så ingen avbytare, jävlar vad jobbigt det var kan jag säga 😛 Den blev tyvärr förlust…

Avslutade precis Skype med familjen i Virginia också. Så härliga personer dem är och det var verkligen kul att prata med dem igen! De ska skicka mejl bilder på området och deras hus, plus hur mitt schema skulle vara och lite sysslor o.s.v. i veckan och när jag fått det o kollat så ska jag mejla dem o bestämma ny tid för Skype 😀 Kommer förmodligen bestämma därefter om vi ska matcha tror jag 🙂
Allt e så spännande!!

Nu blir det tv för mig, haha. Skönt att börja sent imorgon och ha det vanliga schemat tillbaka! 🙂

