Hej på er, godmorgon rättare sagt!

Kom hem för lite mer än timme sen nu och bestämde mig för att det inte var lönt att gå o sova för jag och syrran ska åka med grannen in till Lund. Fått kanske 2 timmars sömn, MAX. Vi hade inte det så jäkla bra innan bussen gick mot Helsingborg halv tre på natten. Först käkade vi på Burger King till typ 12. Sen satt vi på stationen till ett men flyttade flera gånger för det en tant som kom och ställde sig framför oss och glodde flera gånger, läskigt.. Sen var det en man som kom och frågade oss om vi ville ha taxi minst 3 gånger, var han trög eller?! Haha och vid ett låste dem hela stationen så vi fick stå ute framtills bussen gick. Vi var i alla fall inte ensamma, var två andra också. men jag tycker det är dåligt att dem inte har åtminstone en liten del öppen när det går bussar där på natten… Vi överlevde i alla fall tack o lov, haha! 😉 Jag kommer vara dödstrött ikväll i alla fall, haha. Ska ju vara barnvakt också 😛

Konserten var annars helt fantastiskt!! Stod längst fram, ögonkontakt med sångaren (vet låter som en fjortis eller nått haha), grymma låtar och allt var bara perfekt! Det var riktigt kul att åka upp till Göteborg och se dem och jag hade lätt gjort om det. Kommer minnas det här lääänge, bara AWESOME! 😀 Jag ska försöka lägga upp bilder ikväll, ska försöka komma ihåg hur man gjorde alla i ett typ för det är mycket lättare xD

Nu måste jag käka något, haha. Ha det gött så länge! 😉

