Godmorgon på er!

Jag vaknade för en stund men har varit lite busy med mejlande. Såg nu imorse att jag har fått en till matchning!! Ofta, efter 2 dagar har jag 2 matchningar. Här går det snabbt!

Den som jag matcha med igår bor i Florida och den andra jag har matchat med nu också bor i Virginia. Båda har mejlat mig och den jag matchade med idag ska jag kanske Skypa med på fredag, nervööst! Den i Florida ska jag mejla lite med nu och kanske Skypa med i helgen. Gud vad det här är både nervöst och kul 😀

Nu ska jag ta och käka lite frukost och sen börja göra mig iordning. För vet ni vad? Idag är DAGEN. Idag är dagen jag får se YOUNG GUNS!! Mitt liv e på topp just nu, verkligen underbart just nu, haha! 😀 Det ska helt grymt att se dem live. Möter Cornelia i Lund senare för hon har skola så tar vi tåget upp till Göteborg 🙂

