Så är jag hemma igen och som jag sagt tänkte jag dela med mig av lite ny musik jag hittat 😉 Börjar bli beroende av vissa, hihi. Blir flera stycken i det här inlägget, so get ready!

Den första är en ny singel av Forever the sickest kids, ett riktigt bra band! Mycket av den stilen typ pop-punk antar ja att man kallar det? 😛 Är inte så bra på genre xD Låten är i alla fall ”Shut the Front Door (Too Young For This)”

Den andra blir ett band som heter Pass it On som har gjort en cover på bandet The Band Perry’s låt ”If I Die Young” Riktigt najs 🙂

Nästa är ett band som heter Headlines som tydligen sångaren i det var med i ett annat band innan som också är riktigt bra, Ten After Two. NU är det i alla fall Headlines och låten här är ”Starting Over”

Den sista ska ni kanske inte lyssna på om ni verkligen inte gillar scream och allt det där xD Jag är jue inte direkt förtjust i det själv men jag gillar the clean vocalists röst, tycker det är riktigt bra så vänjer mig vid det andra 😉 Angelica kallar det ”att jag har gått över till den dåliga sidan” hahah, bara för jag lyssnar en del på sånna låtar 😛 Det är i alla fall bandet Incredible’ Me med låten ”From The Ground Up”.

Okej det blev en musikbomb här, haha! Hoppas ni gillar någon 😉

