Då kallar sängen på mig, dags att sova. Börjar sent imorrn, så där halv två men ska åka in lite tidigare för att komplettera ett grupparbete med Issa och Angelica. Dock ska jag in ännu tidigare till Sandby och plugga teori på körskolan. Plugg plugg..

Ringde dessutom Anneli tidigare ikväll, som är mamma till Marta och Majken och berättade mitt nya schema och så. Mitt schema är jue så grymt! Haha, så det bästa är att nu kommer jag att vara barnvakt varje vecka måndagar och torsdag 😀 aww, så får jag träffa dem gullungarna lite oftare!

Började med en del papper innan till intervjun till au pair innan efter jag hade pratat med Sarah som håller intervjun 🙂 Så läskigt att det är verkligen nu det gäller. Började på mitt ”au pair room” också där man fyller i massa om sig själv och hur mycket erfarenhet och allt det där. Exciting!!

Men nu måste jag stänga mina ögon, så sov så gott goingar! :*

