Godmorgon!

Börjar skolan sent idag och det gillas! Dessutom har vi film på psykologin så det är bara en ”riktig” lektion, man ska i alla fall inte klaga 😉

Har suttit och kollat lite Vampire diaries nu på morgonen, har fastnat för den serien, hihi. Den är jue såå bra och nu när tredje säsongen har börjat gå på tv så blev jag så sugen att kolla på den så fixade hem säsong 2 😉

Har holländska idag, yey! Tråkiga är att det är sista gången 😦 Vill lära mig mer ändå! Känner att jag lärt mig en hel del i alla fall. Marta, vår lärare ska bjuda på holländsk rätt, speciell ärtsoppa med korv i och något bröd också kanske. Vet att min pappa älskar den för farmor brukade göra det innan.

Ska käka lunch nu och sen kör papsi och jag iväg lite tidigare för att övningsköra lite 🙂

Lite trött är man ändå, svider lite under ögat också från rivmärket jag fick på träningen igår, syns inte på bilden dock.. 😛

