Snart dags att kasta sig i sängen då. Dagen har varit bra annars, gick bra med barnen idag också när jag hämtade dem och för en gång skull så hann jag ge dem efterrätt, dem hann äta upp och jag hann städa undan i köket innan Anneli, mamman då alltså, kom hem 😀

Lite kul när jag hämtade dem från dagis så var en annan mamma där och frågade hur det blev at jag blev barnvakt hos Anneli och Johan och hur ofta etc. Så undrade hon om jag var intresserad över att vara mer barnvakt, hade gärna men hinner verkligen inte xD Dessutom kanske inte så bra att ha två olika familjer på samma dagis? Kommer för att hämta så till ena barnen bara ”Nä inte idag”, det hade jue inte varit så bra xD Kul att dem frågade i alla fall! Syrran är dock intresserad över det så jag ska säga till dem nästa gång 🙂

OJ vad man gillar sitt naturliga fall på håret, eller?!! xD

Nu är det läggdags för mig, hörs imorrn! :*

 

