Godmorgon!

Blev inget bloggande igår, var iväg och handlade lite med mamma och syrran annars tog jag det bara lugnt. Ville nog bara ha en dag ifrån bloggandet, en riktig paus så jag fick liite lov, hehe.

Idag är det egentligen skola, har temadag, men dem har lagt den på eftermiddagen trots att vi har förmiddagsvecka och då kan inte jag som ni vet vid det här laget kanske eftersom jag hämtar barn från dagis 🙂

Ska i alla fall snart bege mig in till stan och träffa min bästa idag, Issa! 😀 Jag träffade henne sist förra söndagen men känns som längre, inte okej för oss eftersom vi är vana att träffas nästan varje dag 😉 Så det ska bli riktigt kul, ringde henne i lördags direkt när jag kom hem, båda var överlyckliga, hahah, normala?! Så det blir i alla fall en fika och lite shopping, vilket är i stort sett vår favvosyssla 😛

Ha det gött så länge!

