Ska strax bädda ner mig men tänkte då göra ett inlägg lite snabbt 😉 Träningen gick väl hyfsat idag, gjorde inte så jättebra ifrån mig men ja har väl dåliga dagar ibland…Det drygaste var att jag fick en smäll på min piercing och för er som inte vet hela historien om den, haha xD
Jag gjorde min piercing för knappt ett år sen, november förra året och ända sedan dess har den gått från bra till dåligt hela tiden och har inte velat läka helt. Nu hade de äntligen gjort det och jag hade dessutom för första gången bytt till en annan piercing än läkepiercingen.
Gissa vad som händer på tränigen då?! Såklart ska ja få en jävla smäll direkt på navelpiercingen så att det börjar blöda lite. Såklart ska den behöva läka igen. Åhhh jag blir så galen på den!!! Får väl se hur det blir nu då…

Nä nu ska jag nog ta och sova.. 😉

 

